InSide Control on Schneider


Merhabalar,
  Günümüzde gelişen teknoloji rahat ve konfor sağlamaya devam etmekte. Özellikle android ios işletim sistemine sahip akıllı telefonları gündelik hayatımızda kullanımının artması mühendislere bu cihazları kullanarak yeni sistem ve cihazlar tasarlamaya sürükledi.

  Akıllı bina dediğimiz zaman aklımıza oldukça çeşitli yollar gelmekte. Uzak doğu ülkelerinde üretilen piyasaya göre daha ucuz olan bir  takım cihazlar veya ardunio, Raspberry pi gibi cihazlar do it yourself (diy) ile kendi çaba ve gayretiniz dahilinde de bu sistemi evinize iş yerinize kurabilirsiniz.

  Onceki yazımda KNX nedir ? ile ilgili internette bulduğum bir kaç Türke İngilizce sunumları paylaşmıştım.Şimdi fazla içine girmeden anlatmaya çalışmak istiyorum. KNX evinizdeki aydınlatma panjur klima yerden ısıtma , elektrikli vana ... gibi elektriksel kontrolü olan cihazları ortak bir sistem içine toplayarak bunlara istenilen senaryolar eklenerek bir bütün olarak erişim yeteneği sunmaktadır.

  Bu yazımda bu Knx cihazları için Schneider Inside Control cihazına ait Youtube da Schneider'in kendi paylaştığı eğitim videosunu sizlere sunmak istiyorum. Yazılan bu program ile android ios cihazları kullanarak evinizin iş yerinizin telefondan kontrol etme olanağı sağlamakta. Ayrıca kendi yazdığım gui ekranları da aşağıda ki gibidir. Daha açıklayıcı bloglarda görüşmek üzere...




 








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Soru ve Cevaplarla Kompanzasyon

Aktif Güç Nedir,Reaktif Güç Nedir

Sinusoidal AC dalga şekli, Tepe, ortalama, efektif(rms), değer tanımları...